Spider-Man si nás dokonale omotal svým posledním počinem.

Nejlepší vánoční dárek od Marvelu, který jsme kdy dostali. Epické dobrodružství dospívajícího Spider-Mana. Nejočekávanější film od dob posledních Avengers. A troufnu si říct, Spideyho dobrodružství je v mnohém překonává.

3.5 / 5 717 0
17. prosinec 2021, napsal Nero
Celkové hodnocení: 96%

Středeční předpremiéra filmu Spider-Man: Bez domova byla naprosto úžasná. Alespoň z pohledu autora této recenze. Film je nabitý akcí od začátku do konce, jeden z prvních akčních momentů je souboj Spideyho a Doctora Octopuse. Už v Raimiho adaptaci se při střetu těchto postav jednalo o nejlepší souboj, co jsme kdy viděli. Nevím jestli to není spíše Octopusem, ale tento souboj byl úžasný. Ukázal, co všechno Spider-Man dokáže, stejně tak v případě Octopusových chapadel. alt

Ukázky na tento film nás měli jako vždy zmást a také se jim to povedlo. Tempo filmu se rozjíždí krapet pomaleji a je jako na houpačce. Střídají se rychlé akce s pomalejšími, ale vše vysvětlujícími pasážemi. Každá postava dostává prostor a příběhová linie se vytváří hlavně díky mladické nerozvážnosti Petera Parkera. alt Zároveň je ve filmu několik nečekaných i čekaných zvratů. Srdce fanouška několikrát během filmu zaplesá radostí i nostalgií. Tenhle film na to hodně hraje, emocemi doslova překypuje. O humor samozřejmě také není nouze, kolikrát doprovází i vážné scény až do samého závěru. Méně zasvěcený divák může být občas zmaten, ale jinak si tuhle souboji nabitou jízdu užije každý. Studia se překonala. Nejvíce film pochopitelně ocení fanoušci postav jako takových. Nezapomeňte při dívání na potitulkové scény, jsou nesmírně důležité.

Úžasné akční souboje
Nostalgické postavy
Tlak na emoce
Překvapivé i očekávané zvraty

Některé scénaristické kličky
Žádný další překvapivý padouch
Škoda, že poslední hlavní bitva se odehrává večer

I přes drobné chybky, hodnotím velmi vysoko. Je možné, že s odstupem času svoji známku přehodnotím. Nic to však nemění na tom, že tohle je nejlepší superhrdinský film za nevím jak dlouhou dobu. V mojí videotéce jistě zaujme místo vedle takového velikána jako je Avengers: Endgame. Ale myslím že jsme dostali přesně co jsme chtěli…možná i víc